Luciafika

Inte en endaste lucia såg jag röken av
igår,så det kändes mer som en helt
vanlig lördag med äckligt snöblask
i den trista december.
 
Vilken tur ändå,att vi var bjudna till "Stora"
så jag åtminstone kunde få se en "Staffan"
och lite glitter.
 
Säja vad man vill om lilla papsen,men han är fanimej störtskön!
 
Det var som vanligt fullt på fikaavdelningen,så ingen behövde bli utan.
 
Jag bidrog med nåra marängsmörkrämstoppade cupcakes,även om nåra av
gästerna föredrog utan!
 
Wille myste med morbror "Musse" i soffan,och visade sin
nya traktor med tillhörande vagn.
 
Mamsen hade glittergloria och språkade med Kelly en stund.
 
Wille visade hur stark han verkligen är,och sen var vi andra tvungna att
göra exakt detsamma!
 
Största tackkramarna ger jag dom här två godingarna som bjöd
in till en jättenajs lördagsfika på Lucias egen dag ♥
 
Sist men inte minst,en BAMSEKRAM till älskade kidsen från mami ♥ 

 

 
 

 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

<3

2014-12-14 @ 16:20:26
Postat av: Mami svarar:

♥ ♥ ♥

2014-12-21 @ 11:40:25
URL: http://majdesajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0