Första lilljulen avklarad och Wille var i centrum

Igår bjöds det till lilljul hos "Stora" med
en samling tjejer.
Rättare sagt,det var tjejer,tanter och Wille.
 
Som ni ser bjöds det på en massa godsaker till kaffet,och jag tror
inte att nån behövde känna sej tom i magen efter den sittningen.
 
Godis fanns det oxå för den som ville.
 
Naturligtvis blev Wille medelpunkten,och kvällen kunde inte ha börjat bättre än
då tomten kom i förtid med stort paket från goa Ullis.
 
Han är stark minsann,och när det uppenbarade sej en traktor,var lyckan TOTAL!
 
Sen blev det dax för paketleken,men vi var tvungna att vänta på
Ullis som fastnat i nåt Bobbycarrace med Wille en bit bort.
 
Jag vann ett paket smaksatt kaffe (hazelnut),och klagar
definitivt inte.
 
Mitt bidrag till paketskörden blev denna,naturligtvis med tillhörande ljus.
Det verkade faktiskt vara en skapligt eftertraktad "grej",och det kändes bra.
 
Wille stal förstås typ hela showen,och jag när vi sen tackade för
oss och sa hej då,kan jag tala om att det var en MYCKET trött
liten man som gick till sängs med sin välling och nalle.


Tusen tack alla inblandade,både små barn,större barn
OCH deras trevliga mammor.
Det här får vi allt ta att göra om :)

Nu kör vi fredag...IGEN,själv ska jag införskaffa
lite grejer till söndagens beställda smörgåstårta.
Och så MÅSTE jag ta itu med ett gäng jävligt
bångstyriga glas!
"Ge mej styrka....FÖR FAN"!
 
 

 
 

 
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Micha

Tack för en mysig lilljul! Ses imorgon! 🎁🎄🎅

2014-12-12 @ 10:35:15
Postat av: mellan

Mysigt! <3

2014-12-12 @ 11:25:05
Postat av: Mami svarar:

Tack & kram "Mellan" & "Stora" ♥
Ses imorr´n som sagt :)

2014-12-12 @ 14:49:39
URL: http://majdesajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0