Det drar sej verkligen mot doppareda´n!

Faktum är,att det ska bli så sabla skönt när det
äntligen blir torsdag.
Samtidigt som det alltid på nåt konstigt sätt
känns sådär snöpligt att julafton redan varit.
 
Inte för att jag bryr mej vidare värst,jag har inte
ens kunnat förnimma den där riktiga känslan
jag hade förr då det vankades jul.
 
Mer och mer har jag senaste åren lagt åt sidan
och inte stressat sönder som så ofta förr,men det
kanske har med att göra att jag dels blivit lite mer
vuxen nu,och så har jag ju faktiskt inte nåra barn
som bor hemma längre!
 
Det enda som ska göras idag,är att fixa lite paket
som inte fick papper om sej igår,och så ska jag
"kanske" svänga ihop en skink-Jansson till kvällen.
 
Vi får se vad lusten säjer och om jag vill!
 
Årets julkort är iaf klart,och det känns som det
mest viktiga i julsammanhanget.
 
SÅ,nu önskar jag er ALLA därute en riktigt fin
och fröjdefull jul.
Var rädda om varann,och var INTE rädda för
att strunta i alla måsten,det finns både pizzerior
och kvällsöppna affärer om ni glömt (göra) nåt.
 
Puss & kram från "julstrumpan"!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0