Den svarta juldöden

Som ni vet mobilbloggar jag ju väldigt sällan, och andledningen till att det varit öde här ett tag beror på att min kära vän Compaqen drog sin sista suck i lördags. Sånt är fan varken kul eller välkommet,så man kan ju lugnt påstå att jag känt mej både naken, rädd och väldigt ensam sen dess! Ny dator köper man inte på fem röda,iaf inte om man heter Majso och har en tom madrass som knappt går att ligga på i vanliga fall. Det är ju dessutom en hel djungel att botanisera i vad gäller ramminne och annat tekniskt. Jävla I-landsproblem men ack så jobbigt ändå. Kära "lilleman" tjatar på mej att köpa en stationär dator,problemet är bara VAR jag ska ha den,dom som känner mej vet lixom att jag har fullt med andra grejer på skrivbord mm. SÅ,det kanske tar ett tag innan ni får se nytagna bilder härinne,för även om jag just idag kom på att jag hade en liten,liten ASUS-dator liggande,så tänker jag inte lägga tid på överföring av bilder hit! Det räckte med att jag hade ett helvete då jag skulle försöka upprätta internetkontakt!!! Hoppas ni har överseende med mej ett tag,och har ni inte det,så kan ni gärna få mitt kontonummer i ett mejl. Idag fyller "Stora" år...hela 26 jordsnurr som dom sa i mina ungdomsdagar. Det blir med andra ord kalas och paketöppning i em,för då ska vi sjunga och fira den lilla! Ha nu en riktigt skön tisdag,och have mercy med mej är ni snälla. Jag har faktiskt saknat att få skriva till er! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0