Bring it on

Varje dag jag vaknar och INTE ser snö
är en lyckosam dag!

Så även denna fredag,en av veckans skönaste
dagar för att vara exakt.
 
Känner mej sådär lite halvt lagom i fas med det
som står på "to do listan",även om jag igårkväll
freestajlade lite och faktiskt bakade farinfrallor
som ett litet relaxande mellanspel.
 
Just "mellanspel" är precis lika viktigt som det
berömda förspelet för mej.
 
Nu brukar jag iof inte förspela så jävla ofta,men
det låter ju ganska fint och eftertänksamt på nåt vis.
 
Det här är för övrigt en syn som gör mej extra lycklig!
Världens godaste och saftigaste frukostbröd man kan
tänka sej,även om dom inte är speciellt supernyttiga
trots ett par deciliter havregryn i.
 
Lite irro blev jag dock över att ha glömt tillsätta
hackade paranötter,men det får jag väl ta nästa runda.
 
Nu ska jag nog sladda in på Ebay en sväng och
kolla om det finns nåra fina bilder att kolla på.
 
Som tur är,har vi ju strukit julklapparna även i år,
och det är ju bra med tanke på att både idéerna OCH
plånboken gapar precis lika tomma.
 
Vi satsar på extramycket umgänge istället och en liiiten
symbolisk summa lagd på "julklappsleken".
Tänk så mycket energi och frustration samt tid vi sparar
in och kan lägga på annat.
 
Julen är ju ändå en förbannat snabbt övergående företeelse!
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0