Varför kasta sånt som är fult

...om man kan piffa upp det och göra
lite skillnad med enkla medel!
 
Precis så tänkte jag igår när jag gick
förbi mina svarta fula flip flops.
 
Eftersom dom inte kostat mej ett öre
då jag fick dom på min SPA-dag med
döttrarna,så tyckte jag att det va värt
att kosta på lite billigt bling.
 
Ni ser ju själva,det är inga skönheter precis!
 
Efter lite kromfärgad spray och lack började jag vira band runt.
 
Helt otroligt,som nya efter en stunds pillande och tråcklande.
 
Tänk iaf vad lite nitar och döskallar kan göra på ett par
gamla floppisar va!
 
Idag ska jag på kalas uppåt landet,närmare
bestämt till Prinsens släkt.
 
Tydligen blir det både paj och fyllda pitabröd
till käk,och dessutom ska Adrian baka tårta och
bjuda oss på.
 
Nu återstår bara att vädergudarna är med oss,
för jag har ingen lust att sitta inne när man väl
kommer till skärgården!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0