Tjejtrip på G

Nu är det stressigt må ni tro.

Efter gårdagens Mörköträff med Prinsens släkt,
kom jag inte hem förrän 20.30,och då var jag
helt slut av sjöaluften och härligt sällskap.
 
Men,kvällen tog inte sin ände i vare sej soffan
eller sängen,för på uppväg fick jag ett sånt där
sista-minuten-uppdrag med gravering.
 
Idag kl.10 skulle lyktan vara klar nämligen!

Det va den natten,med surr och skrap från
gravyrmaskinen.Allt hanns dock inte med,så
vid 05.20 skuttade jag upp igen och satte fart
med det sista!
 
Nu laddar jag för en härlig tjejtrip på böljan
den blå,och kanske,kanske att det blir nåt
litet benspark eller två.
Om inte annat så kanske jag måste avfärda
nån påträngande typ med en karatespark
i flera graders vinkel!
 
Herrå sålänge!
 
Fiske stod bland annat på gårdagens schema,bäst att passa på tyckte
både stora och små!
Råbockarna stångades och mätte sin manlighet? på fältet bortom huset.
 
God mat bjöds det oxå på,för ena svågern passade nämligen på att fylla år.
 
Utsikten kan man inte heller klaga på,och regnet höll sej på avstånd!
 
Vissa av oss va snyggare än nånsin!
 
En riktigt god Adriantårta serverades oxå till kaffet.
 
Nattens påbörjade uppdrag blev såhär,inte så himla illa iaf.
 
Och gillar man veterantraktorer ska man naturligtvis ha en sån på lyktan!
 
Puss & kram hela da´n,nu ska jag gräva i
garderoben efter nåt att ta på mej.
Känner att det är en aning för kallt att gå naken!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0