Rubriker hit & dit

Idag står det helt still i hjärnkontoret,jag
kommer inte på en endaste rubrik att
sätta här ovanför.
 
Spelar kanske inte så stor roll,för det speglar
ju bara min extremt röriga skalle i övrigt.
 
Fullt med grejer som jag vill göra,och ännu
fullare med saker som jag borde ta tag i.
 
Det sistnämnda brukar jag tränga undan,och
det är väl det jag är mest bra på,lite av en
expert skulle man kunna säja.
 
Igår fick jag förmiddagsbesök av bästa Jessica
och sen fortsatt jag med mina strutsäggsuppdrag.
 
Satan så trött man blir i höger handled,ni som
inte vet,skulle bara veta hur jävla hårda såna
skal är att gravera i.
 
Man får iaf lön för mödan då man på kvällen 
provtänder lampan för att se om det blivit
skapligt okej.
DET skenet är bland det varmaste och allra
bästa jag vet.
Bara för mej att hålla högra kramptummen
för att "strutsfarmarna" blir nöjda oxå.
 
Vad den här fredagen bjuder på har jag inte
en aning om,kanske lite mera bakning om den
lusten faller på.
 
Jag testade iaf en ny sorts mjuk kaka igår,och 
fyllde den med smak av lite kakao och.....kaffe!
 
Själva sockerkaksdelen blev perfekt i konsistens,
och det där mellanlägget...satan i höstgatan så
mycket JAG det skrek om den!
 
Helgen ska "nog" ägnas åt lite tavlor,tror jag.
Det va ett tag sen sist,och så har jag LOVAT
fixa till nåra såna där "hoare" (ugglor) till
ett par stycken.
 
Fan,jag blir lite trött bara jag tänker på´t!
 
Sköna fredgaskramar & puss i knävecket-
nu vankas mera Gevalia,och maybe en
liiiten slice "kaffekaka" ;)
 
Nå,vad tycker NI?
Själv är jag skapligt nöjd iaf :)
 
Ett av nåra smycken som som jag i all hast filade och borrade i!
 
Men gu´så hjärtligt det där blev då.
 
Ni ser ju själva hur smaskigt det verkar redan i det här läget!
 
TADA...klar och redo att ätas upp!
MUMS! 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0