JAG VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shit blandsallad,idag gick jag all in 
och vann rubbet!

JIPPI!!!!!
 
Lovade ju min slogan,så sätt er ner nu:
 

Bor man på vischan får man nöja sej med eka,inget kul alls att sitta där och skala "reka"!
Viking Line däremot med plats för oss alla,
Cinderella goes party och vi kan va balla!

Man skulle motivera VARFÖR

man ville resa och ha med orden:

Viking Line eller Cinderella goes party!
(jag fick som synes med båda) ;)

 

 

SÅJA!

Nu väntar en kryssning för mej & tre polare,

med skaldjur & goodiebags! 

YIHAA!

 

 


Kommentarer
Postat av: mellan

BÄSTA !!! så glad för din skull, de är du värd !! <3

2014-08-26 @ 09:30:34
Postat av: Majso svarar:

Gulle,gulle,GULLE dej ♥
Tack snälla,söta,rara ♥
Jaa,det känns SÅ kul :)
Puss & kram darling ♥

2014-08-26 @ 09:56:04
URL: http://majdesajn.blogg.se
Postat av: Stora

<3 grattis och hurra, vad du är bra! <3

Svar: ♥ Tack,tack,TACK,gulliga,rara,söta M ♥ Puss my love ♥
MAJSO

2014-08-26 @ 19:11:57
URL: http://tastemycake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0