Jag är verkligen inte bitter!

Däremot undrar jag hur det känns för
den eller dom som igår vann drömvinsten
på lotto!!!

Ameh HALLÅ,drygt 186 miljoner.
 
HUNDRAÅTTIOSEXJÄVLAMILJOOOOOONER!
 
Vafan hade man gjort lixom,bortsett från att
på direkten ha bokat in hela släkten på en
superdrömresa med ALLT inkluderat.
 
Privatplan oxå förstås!
 
Ärligt talat,jag hade nog fan nästan bajsat
i brallorna i rena ivern och glädjeruset.
 
Fatta hur många jag hade kunnat glädja med
slantar åt höger och vänster,upp & ner,ja t.o.m
åt alla jävla sidor.
 
Förvisso vet vi ju att pengar kan ställa till med
massor av problem OCH förstöra folks liv,men
om JAG hade suttit med den där kupongen så
hade som sagt typ hälften av beloppet redan
varit "vikt" åt s.k "välgörenhet"!
 
Och dessutom hade jag snabbare än blixten
beställt ett par dojjor som jag högst troligt för
väldigt lång tid framöver bara kommer ha råd
att se på bild!
 
 Dom dära,i alla möjliga färger och utföranden!
 Jag säjer bara Åhhhhh,och GRATTIS du/ni som vann-
 förvalta kosingen väl.
 Och skulle det bli en gnutta över så är jag INTE sen att
 hjälpa till att spendera nåra tusen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0