Herr Pes är ett jävla svin,men jag skiter i honom!

Orka lägga energi på honom lixom.
 
VILL han att jag ska se ut som en felbotoxad
trashig gammal kärring,så vafan låt honom
få sin vilja igenom då!

Den grundläggande skönheten som jag inte
heller innehar,lider ju knappast av en sån
simpel skitsak.
 
Nej för helvete,jag har fan bättre saker för mej
att bry mej om och intressera mej för,så total
nonchalans är det enda som funkar!
 
Och sprit som torkar ut,sprit från apoteket alltså,
INTE från "glasbanken".
 
Igår hade jag besök av bästa Eva,vi ska snart iväg
på en liten tripp,men det har jag inte sagt till Herr
Pes,för han ska inte under nåra omständigheter
få följa med.
 
Det är ganska märkligt med vissa människor,som
med den här Eva´n,hon kom till mej runt 14 hugget
igår,och när klockan var 21.20 och hon var TVUNGEN
att åka hem så hade vi ändå inte hunnit med att prata
om allt vi skulle!
 
Ameh hallå,hur fan kan det stämma,att timmarna
ibland känns som minuter och man typ bara pratar
i mun på varann,och olika ämnen blandas i en salig
röra utan varken rim eller reson!?

Jag tror faktiskt att det kallas connection och förståelse.
Och så känns det bara sådär jävla härligt att man vill
slita Herr Pes från fejset trots att man VET att det skulle
bli både blodflöde OCH en stor jävla krater där!
 
Nu har vi emellertid hunnit med iaf EN viktig detalj,Eva
& jag alltså.
Vi har vissa planer inför september.
Fast dom tänker jag absolut inte yppa i klartext här än.
 
Kan väl bara ge en ledtråd:gamla tanter vill oxå ha det gott!
 
Nu säjer jag som jag brukar ibland:jag har tyvärr inte tid att
sitta här längre.
Måste förbereda dagens viktiga uppdrag,och satan i gatan
en bra bit härifrån så spännande det faktiskt ska bli.
 
Ledordet för dagen torde bli:Medmänsklighet & stöd!
 
Kram på er alla raringar. ♥
Ja,ni andra får oxå en,för ni lär behöva den mest.
(jag är absolut INTE snål) ;)
 
Random bild bjuder jag oxå på,då jag inte ens haft
lust att lägga in gårdagens bild på pizzan jag blev
bjuden på.
Fast god var den,bassattnivet alltså!
(den där Eva hon KAN fixa käk minsann) :)
 
Hjärtligt va! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0