Fucking amazing!

Det kunde jag väl aldrig tro,att den här
måndagen skulle börja så bra.
 
Grejen är den,att jag igårkväll skickade
in en slogan via mejl på en tävling där
man kunde vinna en kryssning med tjej-
polarna.
 
Döm om min förvåning,när det ringde från
radion och jag helt plötsligt vunnit en liten
goodiebag!

Att jag dessutom är kvalificerad till kryssningen
och att det avgörs i eftermiddag,känns ju alldeles
strålande och ganska hoppingivande.
 
Bara det att jag kom med i första steget känns
som en stor vinst,det funkar tydligen att va envis
och fortsätta försöka sej på att tävla.
 
Håll nu tummarna va,och må bästa kvinna vinna!
 
Frågar ni mej,så är jag iaf nöjd med min slogan.
Framöver kanske jag skriver den här..."Kanske"! :)

Om jag mot förmodan vinner,då LOVAR jag att göra´t!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0