Finfin lördag med fikagäster

Det blev faktiskt en riktigt härlig lördag.
Vädret var perfekt och tårtan blev trots
allt helt okej den oxå.
 
Något lös mousse inuti,men ack så saftig
och ljuv iaf.
Hellre det än att behöva doppa ett torrt
jävla tårtskrälle i kaffemuggen.
Det blir så lätt geggigt då!
 
Jag är verkligen helt jävla kass på att spritsa,och inte tycker jag det är
så fruktansvärt kul heller för den delen.
Visst då,man måste kanske öva innan det funkar.Eller så har jag inte
dom skillsen överhuvudtaget.
 
Att stansa ut blommor och dekorera med,det kan ju lixom vilken
barnrumpa somhelst,så och jag.
Att det inte blir så värst avancerat,det är en helt annan sak.
Man får typ välja sina duster och göra det som känns okej
och lite bekvämt!
 
 
 
Lite silverspray (ätbar såklart),piffar iaf upp lite.
 
Syns visst bättre här!
 
Wille,hans päron,mina päron & "Mellan" kom ju,så
vi tjattrade och umgicks och jag fick faktiskt jättefina
gåvor både av "Stora" & min mams.
 
Tänka sej att en namnsdag kan föra SÅ mycket
gott med sej ;)
 
Det va skapligt varmt inne,så vi satte oss alla ute en stund efter fikat.
Det fläktade alldeles lagom och kändes skönt!
 
Sen tackade jag för besöket och gästerna for hem.
 
Idag är det nåt trevligt på gång,vad kanske ni får se
bilder på framöver,tills dess säjer jag:herrå sålänge :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0