Asocial men solig fredag

Min lilla dipp fortsätter visst ett tag till.
 
I sånahär lägen är det bara att vänta
ut eländet och flyta med i skitströmmen.
 
Ingen idé att varken planera eller göra nåt
speciellt,bara vara och acceptera det man
inte kan acceptera.
 
Nån gång känns det bättre igen,förhoppningsvis
om inte alltför lång stund.
 
Det finns dock nåt positivt i det negativa,och det
är,att när det vänder lite så känns allt så himla
mycket bättre och det som va ganska kul innan
kan t.o.m bli skitkul sett med andra ögon!
 
Nåväl,det är fredag och jag är iaf nöjd över att
champagneglasbeställningen blev klar igår.
 
Som jag slitit med dom då glaskvalitén inte alls
va kompis med mej.
 
Tänk er att gravera i ost,ungefär så kändes det
hela jävla tiden.
Att vara lätt på handen till 100% OCH fokuserad
gick väl sådär!
 
Men som sagt,nu är dom klara,och beställaren
blev väldigt nöjd och belåten vilket ju är det
bästa av allt!
 
Pill,pill,PILLIGT kan man väl säja!
 
Med tanke på omständigheterna så får jag nog iaf anse uppdraget okej!
 
Kram på er ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0