A little bit down!

Ibland känns precis allt som skit,och
just nu är jag inne i en verklig bajsperiod!
 
Ingen geist,inget go,ingen ork,ingen lust
till nånting faktiskt.
 
Lägg därtill en avsky till mej själv och den
mest tråkiga perioden bara snurrar runt.
 
Helst skulle jag vilja lägga mej på nåt kallt
operationsbord och göra om HELA mej,men
eftersom jag avskyr sprutor,ögondroppar och
annat sterilt,så känns det ändå ganska avlägset.
 
Klyschor som:
"Gilla dej själv och du blir vackrare",eller
"Det sitter i betraktarens öga" är inget annat
än ren jävla bullshit för mej sett utifrån.
 
Det är ju fan JAG som ska leva med mej själv
24/7,inte alla andra!
 
Nåväl,igår kom iaf Wille och hans mamma,så
en liten stund kunde jag fokusera på helt andra
grejer än det jag bara kräks i munnen på.
 
Älskade skitungen min,tur att han finns och lättar upp!
 
På tal om skitungar,idag fyller min minsta lilla
plutt år oxå.
 
Grattis & fyrfaldigt HURRA för "Lilleman" som blir 19 år idag!

Man kan inte va topp jämt,man kan inte ens låtsas
att man befinner sej där för jämnan.
 
Det kommer säkert kännas något bättre nån gång,
men just nu är det som att simma runt i en äcklig
latrintunna och få kallsupar HELA tiden.
 
"Ont krut förgås iof inte så lätt"!

Puss & torsdagskramar får avsluta för nu.
 
"OVER AND OUT"!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0