TGIF

Precis så känns det,även om det inte
va länge sen sist.
 
Idag ska jag faktiskt ut på en liten men
ack så välbehövlig roadtrip med mej själv.
 
Först ska ett glas levereras till en tjej som
ska ge present till sin syrra,och sen tänkte 
jag även kolla om det finns nåra nya modeller
på lyktor som jag kanske kan uppdatera
mitt lilla förråd med.
 
Allt jag får in på mina beställningar,går än 
sålänge till inköp av nya grejer,så jag lär
knappast kunna fylla madrassen med sedlar
det här årtiondet.
 
Fast vaddå,jag gör det ju för att det är kul
till största delen,och nån hundring ska jag
nog ändå stoppa i fickan och köpa extra
kaffe för,jag menar det går ju åt en del
undertiden jag skapar!
 
Prinsen som har sin lediga fredag,han ska
dra med sej golfvagnen och svinga sina
klubbor i det fina vädret idag.
 
Sicken jävla tur att man inte är ett dugg
intresserad av den grejen,för det första
har jag skittaskig golfsvingshållning,och
för det andra tycker jag att golfskor över
lag är apfula!
 
Näevars,då lattjar jag hellre med en vanlig
boll mot husväggen en stund.
 
På tal om nåt helt annat,så fick jag ett bakryck
igår igen.Inte för att jag ville svulla,enbart
för att rensa ur bakformslådan en aning.
 
Chokladcupcakes med jordnötsfrosting....och satan så
saftiga dom kändes utanpå.
Det värsta som finns är väl iaf torra och trista bakverk som
behöver ligga i blöt innan man kan äta av dom.
 
Det där receptet kommer jag fortsätta använda mej av framöver.
 
"Tjingeling" :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0