Sockerchock deluxe

Hoppsan hejsan vilket härligt 1-års kalas
det blev idag.
 
Sockernivåerna sköt i höjden på alla som
var där,och sällan har jag väl sett så många
gå omkring med ett sötrus i ögona.
 
Föremålet för kalaset var däremot mer intresserad
av att krypa omkring på golvet,och jag tror faktiskt
inte att han så mycket som slickade på nån av
alla sötsaker som stod uppställda.
 
Nu försöker jag få ner nivåerna till lagom igen,
så kvällsmaten håller på att förberedas.
 
"Hej & välkommen" typ!
 
Faktum är att jag faktiskt hade gjort två sorters ätbart till
dagens kalas,men resterande var Willes mamma ansvarig för.
SÅ mycket grejer att man bah:ameh åh,vilken ska man ta av lixom!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Två av mina prinsar ♥
 
 
 
 
 
 
 
Tack för idag,kul att ni kunde komma :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0