Låååångfredag!

Det finns få dagar som är så sega som
just långfredagar!
 
Dom tar ju fan aldrig slut,och speciellt
roliga tycker jag heller inte att dom nån
gång varit.
 
Idag kommer dock Wille och lättar upp
stämningen i omgångar,och så ska jag
provsmaka min hemgjorda färskost som
jag så snitsigt fixade till igår.
 
Han va iof här igår oxå Wille.
Turligt nog hade mormor färsk ananas hemma,så han
fick en bit att suga på.
 
Här är färskosten som blev klar sent igårkväll.
Smaksatt med flingsalt,färsk hackad persilja
och finhackade cashewnötter.Ska bli sjukt
spännande att se hur fan den smakar på en
knäckemacka sen!
 
Just det,jag va ju på 11 årskalas igårkväll oxå,lillasyrrans
minsting fyllde år och nästan hela Taikonsläkten va samlad
i deras nya hem ett stenkast härifrån!
 
Hade ingen fotolust alls igår,så det blev knappt nåra bilder,men
här är iaf nya köket och en microdel av ALLA som skulle äta.
(cirka 30 pers.drygt)
 
Nåra satt i vardagsrummet och här har inte ens en bråkdel
av folket intagit sina platser.
PUST!
 
Nu är det hög tid för mej att sätta på mera
kaffe och försöka göra det bästa av den här
låååånga eviga fredagen.
Gääääsp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0