Väskan är packad men det är inte jag!

Kära vänner,och bekanta också för den delen,
när ni läser det här sitter jag på flyget med en
god bok i näven.
 
INTE med nån drink eller nåt alkoholhaltigt.
(det väntar jag med till kvällen,möjligtvis) ;)

Kanske sitter jag som bäst och väntar på
flygkaffet som så fräsigt serveras av nån
liten chic flygvärdinna eller steward kanske.
 
Jag har ingen aning om ifall vi ses "härinne"
under kommande vecka,för jag tänker fanimej
INTE betala 79 pickadollares per dygn i uppkoppling,
ej heller sitta i nån jävla hotellfoajé och panikblogga
för flera eurosar per kvart.
 
Nej vet ni vad,är det semester så är det banne mej.
 
För ett par år sen däremot,då jävlar släpade jag
med mej dator och sladdar hela vägen till Kreta
bara för att kunna blogga på kvällarna.
 
Men nu är jag äldre och klokare,och faktiskt en
smula bekvämare också för den delen.
 
Så som sagt,jag har ingen aning om ifall det
funkar med wajfaj (wifi på rikssvenska),den
som kommer till Faliraki får se.
 
Nu ska jag & "Mellan" bara njuta av sol och bad,
sten och snäckjakt och god mat.
Fast på tisdag säjer väderrapporten att det ska bli
åska därnere,så ni kan ju tänka på oss då!
 
Ha det så hörs vi,förr eller senare!
PÖSS ♥
 
Rhodos anno 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0