Söndag,solsken & skapligt kylig luft

Varenda höst när kalla luften börja dala
ner och dagarna blir kortare,så ramlar
också den förbannade tristesskoftan
ner över mej som en grå oformlig massa.
 
Och det finns väl inget värre än klämkäcka
puckon,som uttalar sej om hur OOTROLIGT
härligt det är att få krypa upp i soffhörnet
med en kopp thé efter att dom tänt på en
hel drös med ljus som fladdrar överallt.
 
Jävla bullshit.
Det finns fanimej INGET glädjande i att
dagarna slutar snabbare än dom börjar typ.
 
Och dessutom är thé näst efter leverstuvning
det äckligaste som finns.(nästan iaf)
 
Hur i helvete kan man tycka det är härligt att
bli introvert och vinterasocial?!
 
Enda lilla positiva men ack så ovidkommande
grejen med höst och vintermörker är väl,att
man slipper se hur jävligt skitiga fönstren är.
 
Och så mycket kan jag väl säja,har jag inte
tvättat dom på sommar´n,så inte fan ställer
jag mej i kylan och förfryser fingrarna precis.
 
Näevars,hösten & vintern kan dra åt helvete,
för jag kommer aldrig i hela livet tycka att
det är ett dugg mysigt....nånsin!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0