Pilla på "andra"

Av en slump upptäckte jag igår,att
en av mina räkningar inte blivit betalda.
 
Så i flera timmars tid försökte jag via
"snigeluppkopplingen" att göra rätt
för mej,men det va förstås lögn i helvete
att ens komma in på banksidan!
 
Ibland har jag verkligen tålamod som
en amöba,men till slut fanns ingen annan
råd än att försöka "låna" lite surf av nån.
 
Valet föll på D.L.V som jag vet har fungerande
uppkoppling och som ju inte bor alltför långt bort.
 
Den känslan,när jag får sätta mej och "pilla" på
hennes lilla svarta,DEN KÄNSLAN!
 
Jag bah:
"En helt ny värld" ♫♫♪♫♫
Pling,plong,ding,dong så va räkningen betald!
 
Snart,snart JÄTTESNART hoppas jag också att
det här hemma kommer kännas lika underbart
och alldeles befriande när jag pillar på min egen
lilla Compaq.
Utan väntan och UTAN en jävla massa strul.
 
När den dagen kommer,ska jag banne mej
köpa en lott eller två!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0