Passar på medans viss datalydnad finnes!

Idag va sista dagen den här säsongen som "Hulda" hade sitt
söta och ombonade lilla Café öppet.
Vi for förstås dit Prinsen och jag,beställde in piroger,räkmacka
och kaffe som intogs ute i det fria.
Huldas assistent dukade ut och önskade oss smaklig spis.
 
Som vanligt i Huldas trädgård,har man sällskap av en massa
kackel och fjädrar när man fikar!
 
Glad och upprymd,beställde jag in en alldeles vanlig chokladboll.
Det här är vad jag blev serverad!!
 
Det blev lite av "Långt ner i halsen med Majso",och räkmackan
fick alldeles säkert en chock nere i magen!
 
Jorå,den där Hulda avslutar minsann säsongen storslaget!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hulda

du är faan bara bäst <3 :)

2013-09-28 @ 20:25:19
Postat av: Assistenten

Hahaha vem skulle annars ha en sådan fin kaka :)

2013-09-29 @ 02:19:45
Postat av: Majso svarar:

Hulda:Tack bäste bloggsupporter =)
Ja vad gör man inte för lokalcaféet bort i krokarna ;) ♥

Assistenten:Näe precis,vem fan mer än jag är värd den servicen lixom ;)
Tack för utmärkt och trevligt mottagande med tillhörande tjatter :) ♥

2013-09-29 @ 10:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0