Dagen d som i dop

Nämen hejsan!
Jag kanske skulle ta och sitta här en
kvart eller sju,så ni får se lite bilder
från Willes lilla dop igår.
 
Det va som sagt en lyckad tillställning
med det som vanligt snälla barnet.
 
Kakbuffén efteråt gick inte heller den
av för smånötter och glutenfritt.
 
Gårdagens huvudperson vilade lite in i det
sista innan det va dax för vatten i kalufsen.
 
Wille hade inga somhelst problem med lite
vattenstänk,han va mer intresserad av 
målningarna i taket!
 
Willes mammas ena kusin sjöng så håret på
mina armar knottrades och ögat blev vått.
Vackert och alldeles förtjusande.
 
Willes morfar (den riktiga fotografen) va förstås
på plats oxå och han hade en något mer
avancerad kamera än jag!
 
Dom va så fina lilla familjen och många bilder
knäpptes där i kyrkan.
 
Det här va vad jag tog till mej,och redan efter
två av sorterna blev jag full i lilla magen.
Däremot drack jag 5 muggar kaffe,så det
jämnade ut sej iaf.
 
Naturligtvis öppnades det doppresenter,och
det va en hel massa i olika former och färger.
 
Rockmormorn gick ut och kastade lite med
håret i mellanakten,för hon ville ju förstås
inte stjäla ALL uppmärksamhet från lilla goset!
 
 
Och med denna bild tackar iaf jag för en väldigt
härlig lördag och allt som hörde till♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0