Åh vad jag har saknat RIKTIGT kaffe

Som bekant finns det INGET som slår MITT
kaffe,starkt och mycket ska det vara.
Fatta hur jag riktigt längtat efter min bryggare
under semesterveckan!
 
Igårmorse fick jag i mej nästan ett halvt paket
Gevalia igen och magen va åter i sin ordning.
 
Jag hade iof med min lilla perkulatorbryggare,
men det blir ändå inte samma sak som mitt
älskade brygg-Gevalia!
 
För att slippa stå med matplanering och disk en
hel vecka,så hade vi valt "all inclusive" på Rhodos.
Och mat fanns det,enda gången det inte var till-
gängligt,va då man sov i obekväma sängarna.
 
Såhär gör ryska damer!
Proppar påsar fulla med både mackor,ost,och skinka
för att ta med från frukosten.
Som om det inte räckte,stoppade hon ner ytterligare
cirka 10 sockerkaksskivor och kakor i en annan påse!
 
Hon agerade dessutom helt öppet och även då restaurang-
personalen stod precis bredvid och kollade.
Stackars människa,hon måste va jävligt hungrig dygnet runt!
 
Så värst mycket lösspringande hundar och katter såg vi inte,
däremot såna här små sötnosar!
 
En dag fick jag syn på en "dubbelgångare" på
stranden.
Ja,inte MIN alltså...jag är ju lixom inte av det könet!
 
 Huvudvärkstabletter och "andra" piller fanns det gott om på
Apoteket en bit från där vi bodde!
 
Varsin liten blaskig drink hann vi också med at poolside,fast
jag måste medge att Frappen va hundra gånger godare!
 
Varsin bok och ett antal såna här,det va livet det!
 
Lämnar er för nu med en STOR varm hjärtkram!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0