Som jag inte gjorde nåt vettigt igår på hemmafronten

Ibland drar skaer och ting ut på tiden
mer än man beräknat,och just så va 
det igår.
 
Efter att ha varit på två möten och även
dejtat "Stora" "Mellan" och Wille,så kom
jag inte hem förrän sena eftermiddan och
nästan direkt jag landat här,fick jag besök
av min kära mor.
 
Det resterande som va kvar av den kvällen,
tog jag faktiskt ledigt från mitt skapande.
 
Kändes ganska overksamt måste jag medge,
för hur det än är,så funkar jag som så,att när
jag väl kommit in i ett flow och sen får ett
avbrott så är det inte lika lätt att hoppa på
det tåget igen.
 
M.a.o MÅSTE jag ta mej i alla garderobskragar
som finns idag,och verkligen fortsätta med det
jag så duktigt påbörjade med råge i söndags.
 
Först ska jag bara dricka en jävla massa kaffe
och se till att jag är fit for working igen.
Det kan visserligen ta sin lilla tid,för lilla mamsen
hade nämligen med sej TVÅ paket igår,och det
kan ju ta sin lilla tid.
Men vafan,da´n är ju ganska lång så jag hinner
nog båda delarna!
 
Solskens-William va som vanligt glad och sånt smittar av sej ♥
 
 
 
"Stora" bjöd på gott hembakt,efter recept från sin kära mor =)
 
Man kan ju inte le jämt,iaf inte när man har munnen full
med majskrok!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0