Skit,skit,skit

Vet ni hur liten en yttepytte näspiercing-
pärla är????
Det gör iaf jag!
 
Härliga måndag tänkte jag,nu ska här bytas
lite piercing och välkomna den här veckan.
 
Går in på toan,öppnar lilla,lilla asken där den
ligger och.....pling.....borta,gone.
 
Ramlade ner NÅNSTANS bakom toastolen bland
handdukar,skit,och faktiskt en hel del andra grejer.
 
Toalocket va stängt,så jag tror inte att den halkar 
in bakom ringen och ner i vattnet.
Jag såg iaf inget därnere.
 
Nu har jag nästan rivit ut ALLT,och hittar den ändå inte.
 
FAN,FAN,FAN..
Det är den bästa jag har och nånsin haft.!
 
 
Går inte att få tag i en likadan,tro mej,jag har letat
överallt i 8 jävla år efter en sån.
 
Bra´rå,nu är den här da´n,ja hela alltet förstört!
 
Helvetes förbannade skit,nu måste jag leta vidare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0