Skalpell doktor´n!

Vaknar av att Herr Pes dragit hit
HELA artilleriet och det känns som
om dom gått nuts i truten på mej.
 
Det känns ju så förbannat skönt menar
jag,att vakna av solsken,bli glad och
när man sen ler åt det så går det INTE!
 
Nej för fan,för då känner man att det
är som om man legat nedsövd och
fått femtisju botoxsprutor på EXAKT
samma ställe...mitt vid amorbågen.
 
Kul förresten att det kallas "amorbåge",
för just nu skulle jag kunna charma till
mej hela Sveriges ankarsenal med mitt
"DUCKSMILE"!
 
Det va den ensamma sönda´n när jag
skulle få så förbannat mycket gjort och
va sådär disciplinerad i yttersta överkant.
 
Nu känns det lixom inte kul på nån skala
alls,jag har säkert nedsatt immunförsvar
mega oxå,så det blir inget med den effektiviteten.
 
Hade jag dessutom varit klar med den s.k
"nedre undergångsåldern" hade det här
aldrig uppstått nu.
 
Den kombon är ju inte precis den bästa.
 
Duckface OCH "Söderköpings"-dunka,dunka,
vilken fruktansvärd tur man (inte) har!
 
FRAM MED SKALPELLEN DOKTOR´N-
nu är det dax för operation!
 
Och till alla er andra som INTE mår skit:
kul för er,njut av dagen och le.
LE som vanligt och var jävligt glada
att ni kan det!
 
"Over & out"!
 
Jag har iaf inhandlat en ny ögonskugga,så jag
får roa mej med lite mejkapp idag!
 
Vad tror ni om armbandet då!
Man kanske kan punktera Herr Pes med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0