Nu jävlar har jag ångan uppe

Inatt hade jag inte ens lust att släcka
flitens lampa,och således har jag bara
legat och vridit mej i väntan på att få
gå upp och fortsätta med skapandet.
 
Så nu sitter jag här med dagens tredje 
mugg kaffe och bara insuper alla idéer
som kommer flygande.
 
Fan vad jag älskar´t,när lust och iver lixom
ligger i luften och bara dallrar omkring.
 
Som vanligt är det ju dock en rejäl chansning 
i allt man gör,för vem vet,det kanske inte är
en jävel som är eller blir intresserad av det
jag åstadkommer och lägger ner tid på.
 
Å andra sidan har jag munsvada så det räcker
och blir över,så det ska nog lösa sej ändå för
jag får helt enkelt övertala folk (och fä) att
köpa av mina alster.
 
Jag menar nånstans eller till NÅN har dom säkert
användning och nytta för grejerna!
 
Senaste påhittet,som iof redan finns,är den
roliga med tidskrävande graveringen på
glas som jag testat.
 
Satan vilket meck alltså.Att få det någorlunda jämnt var
verkligen inte det lättaste.
 
Fast lite bra blev det iaf,eller hur!
 
Nåra små tavlor har jag faktiskt oxå gjort,men sprayerna
börjar ta slut så det måste inhandlas mer innan jag kan
fortsätta.
Jag behöver förresten fler canvasdukar oxå när jag tänker efter.
 
 
Ha nu en riktigt FAB onsdag,så ska jag sätta full fart här♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0