Märkligt

Alltså,jag drömmer så förbannat konstigt
och högst osammanhängande nu.
 
Det finns lixom varken logik eller nåt annat
vettigt i innehållet,tror jag iaf för jag är så
fruktansvärt dålig på drömtydning.
 
Inatt t.ex,eller om det va på tidiga morronkröken,
drömde jag om en stor råtta som såg ut som en 
gulrandig katt.
Den satt för övrigt bland just katter och dom hade
inga problem alls att umgås.
 
Och hela gänget ville in i huset och lattja.
 
Vafan är det här?!
 
Om nån är bra på drömmar,vill jag gärna ha en
relevant OCH bra förklaring,gärna en som betyder
att det kanske är en lottovinst i antågande eller så.
 
Vidare kan jag väl säja att jag firar namnsdag idag.
Vet inte riktigt hur jag ska fira den,för klantig som
jag är,har jag glömt köpa mej en fin present.
 
Det är verkligen inte likt mej,jag som typ aldrig
glömmer andras bemärkelsedagar.
 
"Lilleman" skickade t.o.m ett "Grattismess" till sin
ömma moder,och bara en sån sak kan ju få vilken
regnig dag somhelst att stråla.
(tror minsann jag gjort vissa framsteg med kidsen)
 
Nu väntar jag dock på att disciplinen ska ringa på
dörren och vill komma in,det känns nämligen
jävligt svajjigt just nu.
Så förbannat mycket jag borde sätta fart med,men
kaffebryggar´n lockar mer.
 
Tjing sålänge ♥
 
Men,nåra små enstaka tavlor som denna,har jag iaf
lyckats åstadkomma.
HALLEFUCKINGLUJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0