Idag är jag tröttare än vanligt

Uj,uj,u vilket oväder det varit.
Ja,inte här men typ i Halland och så.
 
Massor av sekundmetrar som fladdrat
runt och ställt till det både i naturen och
med folk runtomkring.
 
Klassvarningar hit och dit,även här där jag
bor,så när kvällen kom igår gick jag bara runt
och lyssnade efter "Simonetecken".
 
Men det enda jag hörde då va lite regnpiskande
mot fönsterrutorna.
Det kommer väl inatt tänkte jag,och sen låg jag där
beredd HELA jävla natten ifall "hon" skulle dyka upp.
 
Halv åtta fick jag nog,då hade det fortfarande inte
ens fladdrar till i skynket på balkongen,och kaffe-
tarmen sög värre än en spolbilsslang.
 
Upp och möttes av Solveig (solen asså),tryckte på
bryggar´n och loggade genast in på datorn.
 
Så nu sitter jag här och mejlar SMHI som återigen
inte har nån ordning och reda på sina prognoser.
 
Och kommer det rapporter om snö snart,så tänker
jag fanimej  inte tro på dom då heller!
 
Gäääsp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0