Fy fan vad jag kan när jag vill

Gårdagen tror jag  bestämt slog rekord
i effektivitet vad gäller förberedelser och
diverse fixande inför kommande marknader.
 
Det fanns lixom ingen hejd på hur mycket
jag hann med och faktiskt fick gjort.
 
Känslan när man sen summerat dagen och
ser både färdiga och påbörjade alster,den
är nåt i hästväg så jävla skön.
 
Förvisso fick hopp i lövhögar och picknick
på egen hand stå åt sidan trots det mer än
vackra vädret,men vafan,jag hade min
kaffemugg ständigt påfylld där jag styrde
så det gick ingen nöd på mej.
 
Nu kanske jag kan sluta stressa upp mej mer
än vad som behövs och bah typ lalla runt lite
emellanåt och göra finlir lite här och var.
 
Idag har jag inte tid att sitta med gravyrpennan
förrän framåt kvällen iaf,för snart är det dax att
bege sej till storsta´n och dejta döttrarna och
lilla goset Wille nämligen.
 
Sicken sabla tur då´rå,att jag med lätt sinne
kan ratta lilla Pärlan i båda riktningar utan
att få stressymptom och vansinneskli.
 
Välkommen måndag,som fan t.o.m!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0