Ajm a lucky bastard

Efter månader med bara en jävla massa
strul och typ ingen uppkoppling alls,så
är jag från och med nu(peppar,peppar)
världens,eller iaf byns lyckligaste kärring!
 
Min kära svåger som är dataproffs,hade
en liten router liggande,och den svängde
jag förbi och hämtade idag.
Tänkte,att vi testar den och kollar nu när
alla jävla portar genom TELIA ändå är
upptagna.
 
Jättelätt skulle det va att koppla in den,men
som vanligt är det precis tvärtom,SKITSVÅRT.
 
Så det va bara att ringa lilla svågern,som efter
telefonguidning hjälpte till,och efter lite fix och
trix....POFF så hade vi anslutning och DESSUTOM
snabbare bredband än vi nånsin haft.
 
Fatta den LYCKAN,fatta hur förbannat glad man
kan bli ända ner till troskanten.
 
Han är en klippa "Svåger-Nisse",och värd MER
än sin vikt i guld.
 
Glädjen vet just nu inga gränser!
 
Puss på er,nu skulle jag med lätthet kunna ta
HELA världen i famn,och jag vet EN som somnar
(när och om jag nu gör det)med ett stort fett leende
på läpparna!
 
Ajm really a lucky bastard...tjoho!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0