Om man äter som elefant

...då blir man både mätt och belåten!
OCH TRÖTT!
 
Fick sån sabla craving på kycklingpaj igår,
när jag sen bestämt mej för att göra en,kom
jag på,att vafan det är ju fredag och då kan
man utan dåligt samvete äta efterrätt oxå.
 
Alltså,den här pajen,den försätter en i matkoma på direkten!
 
Som om det inte va nog med godsaker,provade jag ett nytt
recept oxå.
Vaniljwhoopies närmare bestämt.
Fast jag gjorde dom på MITT sätt,med lite chokladsmak förstås.
 
Dom serverade jag till Pannacottan och kaffet när pajen
lagt sej lite tillrätta.
Man kan väl säja att rörelseförmågan efter allt detta blev
aningen begränsad,men fan så gott det va!
 
Nu är det hög tid att ta tag i graveringsarbetena som bara
MÅSTE bli klara i tid,nästa vecka drar ju marknaderna igång!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0