När tiden inte räcker till

Samma visa varje år den här tiden.
Jag tycker väl att 24 timmar borde
räcka egentligen,men näerå,jag
hinner bara kliva ur sängen,så är
det natt igen!
 
Och fastän jag typ aldrig sover,så
behöver man ju iaf "lite" vila för
sin gamla slitna kropp varje dag!
 
Så mycket kan jag väl säja,det finns
lixom ingen hejd på alla idéer och allt
jag vill och skulle vilja hinna göra.
 
Jag måste helt enkelt försöka prioritera,
men gudarna ska veta att det pågår en
kamp "däruppe" HELA jävla tiden.
 
Nästan så jag tror att det börjar bli en
aning överhettat i hårddisken.
 
Nu MÅSTE jag sätta en rasande fart,för
det ska både målas,textas,graveras och
småpillas åt alla håll och kanter.
 
Just det,kaffet får vi inte glömma,har jag
inte en mugg nära hela tiden,då går ALLT
rent åt helvete!
 
Tjing på er!
 
Gjorde faktiskt en favorit i repris.
Fråga inte hur många timmar som lagts ner
på den,fråga istället om det går åt gravyrstift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0