Men iallafall

...nu ska ni snart få sluta läsa om helgens
marknad och allt som hör till,för idag är
det sista da´n jag ska agera knalle.
 
Sen laddar jag för kommande lördag,då
jag rattar bilen in till Peking för en endagars.
 
Så glöm det jag skrev,"lite" mer snack om
saker som ska bli klara får ni säkert beska
med framöver oxå =)
 
Sen,sen är det kanske aningen lugnare fram
till 6:e dec.,för då snurrar ytterligare en helg
med knalleuppdrag igång.
För att följas av ÄNNU en helgen efter.
 
Men,när den är avslutad,DÅ har jag semester
till nästa höst!
Ha,ha,ha!
 
Jorå,för så är det,jag gör ju INGENTING annars.
Bara lata,sköna dagar när jag ligger i soffan
och äter chokladdoppade jordgubbar.
Petar bort lite strumpludd mellan tårna och
softar i största möjligaste mån.
 
Bassattnivet alltså!
Det är ett jävla sorgfritt och behagligt liv jag
lever,i överflöd av lyx och livets goda.
 
Badar i tusenlappar och bryr mej inte ett jävla
dugg om vad nåt kostar faktiskt.
 
Sån är jag,inga bekymmer eller krämpor så
långt näsan räcker.
 
Nu är den ju förvisso förbannat kort,så om man 
har nåt innanför loben och det inte brunnit
alltför många gånger i peruken,så "kanske"
det funkar att inse ironin i det hela.
 
Iof skiter jag i vilket,jag är jag och vad andra
snackar om,tror,tycker och anser,det kan jag
faktiskt inte lägga energi på.
 
Inte mer än att jag i allra största och möjligaste
mån försöker va en god medmänniska som både
känner empati,ger av mej själv och INTE trampar
andra på tårna.
Inte ens om dom har fucking ugly fötter som stinker.
 
Nu måste jag emellertid dra och knalla klart!
 
Ha en skön söndag! ♥
 
Där står jag och levererar glada ord och upplysning!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra där Darling fattar precis vad och vem hahahaha

Svar: Ha,ha lilla "Häxan" =)ALLA som känner sej träffade,för som sagt:HUR många har gått i andras mockasiner innan dom uttalar sej?Nä,just det ;)
Kram ♥
MAJSO

2013-11-17 @ 18:49:42
Postat av: häxa

det var jag ..hahaha bra med ironi , som skickade den första.

2013-11-17 @ 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0