Julen är (tyvärr) snart här

Fy,fy och FY,hur mycket jag än vill
va utan julen,så kommer den iaf!
 
M.a.o är det väl bara att göra det
bästa av det mesta trots allt.
 
När ni läser det här är jag på väg
till dagens marknad för att kanske,
om jag har tur göra lite business.
 
Ikväll ska jag sen bara ta det jävligt 
lugnt,knata över till grannen och sätta
mej tillrätta där.
 
Fasen vad jag är glad över att ha så
underbara polare,såna som förstår
sej på mej men ändå accepterar mej! :)

Det finns nåt som heter ge & ta,det blir
lixom allra,allra bäst då!
 
En great lördag önskar jag er alla.
 
Idag ska jag köra hårt iaf,för att avsluta
på gemytligt vis! ♥
 
 
Joråsatte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0