Det känns overkligt

Faktum är att jag fortfarande går som i
ett rus efter gårdagens landade körkort
för "Lilleman".
Tror nästan att jag är minst lika glad som
han,om inte mer faktiskt.
 
Hade ganska svårt att fokusera och verkligen
få nån fart här hemma i verkstan.
 
Men,som vanligt när kvällen kommer krypande
och klockan dragit sej över midnatt,DÅ drar
skapandet igång!
 
Inte konstigt att man är seg när man masar sej
upp efter endast nåra timmars vridandei sängen.
 
Att jag dessutom fick samtal med förfrågan om
närvaro vid ytterligare en marknad i december,
gör ju knappast att jag känner mej mer redo nu.
 
M.a.o måste jag sätta ännu mer fart och få ännu
mer idéer att ta form och bli klara,för det finns
fan inget värre än att stå bakom ett bord med
anbart ett par stycken utvalda attiraljer.
Då kan jag lika gärna stanna hemma och dricka
kaffe dagarna i ända!
 
I vilket fall somhelst,så måste jag ha lite pausarbeten
att pyssla med för att få inspiration och lust,så jag tog
helt enkelt fram backen med lera igårnatt,och så pillade
jag ihop ett par namnskyltar till två av våra eldsjälar
som fixar och styr på en av marknaderna.
 
Nu får vi hoppas att dom faller damerna i smaken,
jag gillar iaf det som växte fram under flitens lampa
sent igårnatt.
 
Go´morron då!
(eller förmiddag kanske!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0