Äntligen fredag!

Hela veckan har jag känt mej tröttare
än en återvinningstation som inte töms,
och orken har jag inte hittat nånstans.
 
Förvisso är det den perioden på året då
det florerar en massa baciller och skit
överallt,och både "Stora","Mellan" &
Lill-Nisse har varit och är till viss del
jätterisiga,men för den sakens skull
vill ju inte JAG få påhälsning.
 
Uttrycket "äntligen fredag" kanske inte
är helt rättvist iof,för på fredagar brukar
man ju kanske laga lite extragod mat 
och så,som det känns nu är jag inte ens
sugen på mat faktiskt!
 
Imorr´n däremot,då hoppas jag kunna
säja:"Äntligen lördag",för faktum är att
lördagar ändå slår fredagar med skitlånga
hästlängder i full galopp.
 
Så skit i överskriften men ha nu en redigt
härlig fredag ni som vill och kan,själv vetitusan
hur det blir sen framåt kvällen.
Får väl se hur dagen utvecklar sej so to speak!
 
PÖSS!
 
Minns i november den härliga sommaren lixom!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0