Uppdrag

Jag har fått i uppdrag,att sätta
gravyrmaskinen i ett par glas.
 
Såna där fina glas som man blir
lite lätt svimfärdig bara av att titta
en kort stund på.
 
Tänk om det går åt helvete.
Tänk om glaskvalitén inte alls
är den jag hoppas på,vafan gör
jag då lixom?
 
Det finns inga marginaler alls
att fippla till just det här "jobbet".
 
Faktum är att jag får en liten klump
i magen när jag går förbi kartongen,
och så tänker jag:
"lugna ner dej lite nu,är det handgjort,
  så är det och om du inte tar dej an det
  där så får du aldrig veta hur det går"!
 
Men ändå,jag blir aningens diarréig
i magen faktiskt.
 
Fattar ni vad jag menar kanske!
 
Ge mej styrka va!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0