Tack för kaffet!

Det är ju en sabla tur iaf,att min
mage inte är en såndär mesig
sak som inget tål,för herre min
plantageägare vad jag pimplat
kaffe hela helgen lång.
 
Igår på Morsdag va det som en
enda härlig repris på lördagens
sippande och inte nog med att
det förbrukats bryggmalet,det har
gått åt en hel del mjölk oxå!
 
Klockan 19 igårkväll blev det lugnt
och osedvanligt stillsamt i Majsoska
palatset,då gick sista främmandet
för den här helgen.
 
Massor med fina presenter har jag
fått,och så kom ju lilla Prinsen till
mormor såklart!
 
Lilleman kom med finaste blomman och mammahjärtat
blev lika soligt som färgen på den.
 
Av "Mellan" som ju varit utomlands,fick jag
det här supercoola etuiet och...
 
...min favvokrydda som jag älskar.
 
Den här hade hon oxå köpt,så himla fin att man blir tårögd ju!
(dessutom en hel massa andra fina grejer ♥)
 
Fikadax med mina darlingar ♥♥♥
 
"Stora" VET att mami gillar bakning,så hon kom med
choklad och siliconbakduk.
 
Och så hade hon köpt en helt underbar nyckellåda som
passade mer än perfekt på min ommålade skänk i hallen.
Hjärtat gjorde frivolter på söndagseftermidda´n,för en sak
kan jag ju säja,och det är att jag har världens bästa och
mest fantastiska ungar man kan önska sej!
Kramar & tack till er mina finingar ♥♥♥
 
William fick oxå present.
Moster hade köpt en hängande hund
som skäller när hon va på Cypern.
 
Han vaknade till slut,fick mat,ny blöja och sen hänga lite på
"äldremormors" arm där han trivdes mer än väl.
Lilla goset då♥
 
Min egen älskade mamma kom med nybakta och alldeles
förskräckligt goda bullar.Hon är typ världsbäst på att göra
såna här,och jag blev återigen både glad & het i hjärtat!
 
Snacka om kvalitativ helg,jag är SÅ priviligerad och
så bortskämd på alla sätt & vis!
 
Tack ALLA för ALLT! ♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0