Pretty woman på lokalnivå

Men åh,nu kommer han tänkte jag när limousinen uppenbarade sej
nedanför köksfönstret.
Äntligen ska Prinsen kliva ur bilen med den vackraste bukett jag
nånsin skådat,sen häver han sej upp på grannens uteplats och svingar
sej över balkongräcket där han friar till mej.
 
HA!
Biljäveln fortsatte bara glida förbi,och där stod jag med
en mugg kaffe och håret uppsatt.
Jävla tur att jag inte skakade loss min långa svall och
plutade med munnen i onödan då,hade ju känts aningen
töntigt att stå där med öppna armar för inget lixom.
 
Bara att fortsätta hänga tvätt och låtsas som om det
regnar,fast just nu blåser det bara så man får ju åtminstone
vara glad för det.
Att det är torkväder när jag äntligen tvättar alltså.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0