Och så vann Sverigepojkarna

Jag har varit helt inne i
hockeymatchen nu på em.
 
Så.jävla.skönt.att.Sverige.slog.Finnarna!
 
Jag ska fanimej köpa ett paket
partylinser till Pär Mårts,det ska jag.
 
Han kan ju inte rå för att han har
"vattniga" ögon,men med min present
kommer han skina värre än solen en
högsommardag-fatta lyckan för honom!
 
Ikväll är det visst det där Mellospektaklet
typ igen,ärligt talat så kunde jag inte bry
mej mindre om det.
 
Jag ska se på en hockeymatch till,och
sen sätter jag på alla kanaler UTOM
den där folk står och galer och tävlar
om fulaste slash töntigaste outfiten.
 
Ett par nyrullade chokladbollar med
tillhörande kaffe på det här,och HELA
kvällen är räddad!
 
HEJA SVERIGE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0