Nymodiga Majso

Men hallå mamma,ska du inte ta
och fixa Instagram sa "Stora"
höromda´n då vi sågs!
 
Men du svarade jag,räcker det inte
med facebook,två bloggar och en
jävla massa appar hit och dit?
 
Ett par minuter senare hade jag 
iaf ett Instagramkonto,m.a.o inte
mycket att säja till om här precis! :)
 
Så flitig på den fronten vetitusan om
jag kommer bli,men jag försöker pilla
in en bild lite då & då blandat med en
massa # här och var!
 
Man måste tydligen hålla sej MER än
ajour nuförtiden!
 
Fatta vad jag kan =)
 
Jag heter majdesajn på Instagram,lätt och bra ju,
för DET har ni väl inte glömt?Majdesajn alltså!
 
majdesajn
majdesajn
majdesajn
majdesajn
MAJDESAJN såja!
 
Det här fanns tydligen oxå i den fotomappen!
OKEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0