Lite extra allt om vi säjer så

Ikväll spelar Sverige match mot Canada.
 
Ikväll precis som igår och alla andra da´r
innan dess,så är den förbannade karaktären
ute på eget galej,så jag slängde helt sonika
ihop en hemgjord pizza till kvällsmat.
 
Glöm lixom att jag ger lokala pizzerian
en massa dyra slantar för torra degkanter
och minimal fyllning i mitten.
 
Nej för tusan,jag vill ha det på mitt sätt,
med en halv gris,lite svamp och en satans
massa béasås under ett fett täcke av ost!
 
Nu snackar vi RIKTIG pizza!
Pizza som i "Majsone speciale extra allt & lite till" typ!
 
Man skulle kunna låta kalorierna och fettet stå,men
det vore ju jävligt dumt när man ändå är K.F.
(karaktärsfri asså!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0