Lillördag med "Tightsbruttan"

Fördelen med grannar en helt
vanlig onsdagskväll om man vill
fira halva veckan och umgås,är
att det inte behöver beställas taxi 
till hemresan.
 
Vid 18 tiden kom hon så lilla "Tightsbruttan" och gjorde sej
hemmastadd på ballen.
Ny vårväska hade hon införskaffat och "sprattelvattnet" det
röda va oxå med!
 
Nya sandaler hade hon oxå den lilla snärtan,med guldiga 
pluppar och öppen tå,allt för att va sådär sommarfin!
 
"Jag greppade första bästa sa "Tightsbruttan"!
Okej sa jag och brydde mej inte nämnvärt,
rödtjut är lixom inte min melodi alls.
Hon tyckte iaf att det va helt okej,49 spänn kan
man ju (nästan) ha och för den delen mista lixom!
 
Det va den onsdagskvällen och när hon gått
hem till sej rakt över streetan,då tog jag fram
gravyrgrejena och fortsatte med mitt,man gör
aldrig så bra ifrån sej som när man har ett glas
eller två innanför behån ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0