Ja,jag hörde att Danmark vann igår!

Det va ju lixom inte konstigt att
den där Robin inte vann iaf.
 
Förlåt att jag säjer´t,men den låten
är fan inget bra,att JAG dessutom
tycker Robin sjunger ganska falskt
väldigt ofta hör kanske inte hit.
 
Handen på hjärtat,jag ser MYCKET
hellre på hockey eller annan sport
om jag får välja,och det får jag ju
som bekant eftersom jag är vuxen.
 
Vilken jävla tur då,att Sverige spelar
finalmatch igen,så det blir lite drag i
vardagsrummet igen.
 
Faktum är att jag har lite gottigt kvar
som kan intas till kaffet då,allt orkades
nämligen inte med när gårdagens match
spelades.
 
Imorr´n MÅSTE jag dock få hem "karaktären"
igen,det här funkar lixom inte längre!
 
Trevlig söndag önskar "Svullot"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0