Jag saknar en österballe

Nej då,jag ska väl inte klaga så jävla
mycket,jag HAR ju en balkong iaf.
 
Och det finns inget bättre än att sitta
där på eftermiddagarna i värmen när
solen går ner i väst.
 
Fast jag vill ju jävligt gärna ha en liten
morron & förmiddagsbalkong oxå.
 
Allrahelst under dom trevliga månaderna,
när solen skiner och fåglarna kvittrar.
Tänk att få öppna den dörren och låta
värmen slå emot en.
 
Typ som när man är utomlands och har
dealat till sej bästa lägenheten eller vad
det nu kan va för boendeform.
 
SÅ.vill.jag.ha.det.här.oxå!
 
Och kan jag inte få det,vill jag åtminstone
ha en spiraltrappa från den befintliga ballen
och upp på taket,fatta hur jävla perfect DET
hade varit.
Gärna med pool däruppe oxå!
 
Å andra sidan har jag ju fönster,och i värsta
fall får jag väl öppna dom tre som vätter mot
öst på vid gavel.
 
Samma känsla blir det ju förvisso inte,men å
andra sidan,jag kunde ha bott i en bunker så
varför gnälla lixom!
 
Soliga västerballskramar från moi! ☼
 
Från västerballen kan jag iaf studera skolknattar på rad!
OCH hålla koll på "Tightsbruttan" som huserar borta i hörnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0