Jag är en jävla självfeeder

Inte nog med att jag va skengravid
med "Stora",jag har blivit en äcklig
jävla självfeeder oxå.
 
Det finns fanimej ingen hejd på dom
sabla frosseridumheterna.
 
Antingen äre tisdag,och då måste man
förstås lätta upp stämningen en aning.
 
Sen kommer onsdag,och då är det som
vi vet helt legalt att unna sej en godbit
eller sju sådär mitt i veckan.
 
Torsdagen är ju som bekant en inkörsport 
till den efterlängtade fredagen då man typ
bara SKA va extra gottig och svulla mer än
för ett helt regemente.
 
Ja,och så följer ju helgen i det kölvattnet och
sen är hela veckan som ett stort jävla frossar-
party utan ände.
 
Fast,NÅN dag ska jag varken va "skengravid"
karaktärsbefriad och inte heller skylla på alla
möjliga veckodagar.
NÄR den da´n kommer,ja det vet ingen,
allraminst jag!
 
Avocado med räkröra har ju inget ont i sej,om man inte
bryr sej om majonnäsen vill säja!
 
Sallad är iaf inte så farligt för "handtagen"!
 
Nu har jag inte tid med er,jag måste göra ett par situps,
alternativt baka nåt tills ikväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0