Hej måndag,hej ny vecka!

Hoppas för guds skull att du kommer
med sol hela jävla da´n och gärna
hela veckan för den delen.
 
Eftersom jag va så förbannat snäll
och plockade upp skiten som låg
utspridd på gården igår,så behöver
jag iaf inte trava runt bland papper
och skit om jag nu får för mej att
sitta ute en stund.
 
Borde fanimej ta betalt för allt extra-
arbete jag utför häromkring.
Ideellt arbete har jag banne mej inte
lust att utföra 24/7 när det gäller skit
från andra precis.
 
Nån jävla ordning på torpet får det
allt vara,det finns ju lixom ingen
hejd på alla dumheter som av nån
konstig anledning alltid inträffar här.
 
Jag kanske rentav borde bli ordningsvakt
här i fastigheten,gå omkring med nån käck
basker och en fet batong hängande i bältet.
 
Pang bara så smäller det över smalbenen
så fort jag kommer på nån med rena dumheter.
 
Satan i gatan vilken skillnad det skulle bli
här om jag fick som jag ville.
 
Inga tuggummin fastkletade på trappstegen,
och sönderslagna blomkrukor som ingen
låtsas om vore ett minne blott.
 
Sist men inte minst skulle jag intallera
portkod därnere,och så fort det strulas
och slängs i dörrar och gapas vid alla
möjliga och omöjliga tidpunkter,då ändrar
jag bara koden,så kan dom stå kvar utanför
med förvånad min.
 
Naturligtvis ser jag till att det inte finns lås
på porten,så att använda nyckel kan dom ju
lixom fetglömma!
 
Ajm så jävla smart....och ordningsam!
 
Idag betydligt fräschare!
Resten av skiten fick inte plats,gamla bindor
och annat äcklo låg typ fullt exponerat på stora
gräsmattan en bit bort!
 
Fy för satan alltså!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0