Fiskeänka för ett tag....igen

Prinsen & hans svärson har dragit
med båten och ska fiska idag.
 
Svintidigt åkte han,för ska det fiskas
så ska det,och då finns det lixom ingen
timma som är FÖR tidig.
 
Galningar säjer jag!
Fast jag har inget emot om han kommer
hem med en "felkrokad" liten gös iof.
 
Vad jag ska göra?
 
Jovisst vet ni,jag får alldeles strax besök
av "Röjar-Ralfs" syster,aka "Stora".
Och lillprinsen förstås.
 
Jag håller ju som bekant på och fixar lite
i mitt överbelamrade pysselrum,och finns
det nån som kan få fart på pinalerna,så
är det "Raffes" syrra! =)
 
Ska bli intressant att se,om jag står och
bölar över alltför många slängda grejer
i eftermiddag,såna som jag tycker är 
"bra att ha" men som hon tycker är helt
värdelöst att spara på.
 
Wish me luck och ha en skön lördag.
 
P.s: Jag är segare än kolakakor med
extra sirap i,bassattnivet alltså!
 
 
Jag kanske rentav bara sätter mej i solen
och inte gör ett skit idag!
Vi får se!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0